Sürmen Ortak Sağlık Güvenlik Birimi

KURUMSAL

Sürmen OSGB, sektördeki teknolojik gelişmelerin ışığında oluşturduğu alt yapısının yanı sıra, müşterilerine doğru ve etkin çözüm önerileri sunmaktadır. %100 müşteri memnuniyeti prensibi doğrultusunda; istihdam ettiği personeli sürekli eğitime tabi tutmakta, müşteri memnuniyeti ve çözüm odaklı olabilme konularında geliştirmektedir.

Vizyonumuz

İstanbul’da ve Türkiye’nin her yerinde yaygın, güvenilir ve aynı kalitede hizmet sunan, herkese ve her kesime hitap eden, müşteri ve insan kaynağını en değerli aktifi olarak kabul eden, ismine yakışır şekilde sürekli olarak fark ve değer yaratan, rakiplerinin örnek aldığı, her aşamada daha fazlasını vaat eden, saygın ve lider firma olmaktır.

Misyonumuz

SÜRMEN OSGB olarak; müşterilerimizle uygun fiyatlarla kolayca ulaşabilecekleri yüksek kalitede ve sınıfının en iyi hizmetini sağlayacağız. Sürdürülebilir ve istikrarlı yol izlerken; çalışanlarımızın, toplumumuzun ve müşterilerimizin fikirlerine itibar edeceğiz, kurumsal sosyal sorumluluk yükümlülüklerimizi yerine getiren ve çevreye saygılı bir şirket olarak faaliyet göstereceğiz. Değerlerimizi özümsemiş çalışanlarımızla kurumsal başarıyı garantileyeceğiz.

Misyonumuz

  • Müşterilerimizin gereksinimlerini analiz ederek profesyonel hizmetlerin hangilerinden faydalanabileceklerini belirlemek
  • Üstlendiğimiz işleri en iyi şekilde yerine getirebilmemizi, müşterilerimizin ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılayabilmemizi ve bizden beklentilerini aşan hizmetler sunmamızı sağlayan hizmet hedefleri geliştirmek
  • Bu hizmet hedeflerimize ulaşabilmemiz için uygun bir müşteri hizmet planı hazırlamak
  • Yükümlülüklerimizi yerine getirmek, olası sorunları öngörebilmek ve sürprizlerden kaçınabilmek için hizmet planımızı doğru şekilde uygulamak Müşterilerimiz ile hizmetlerimizin değer ve kalitesini daha iyi algılayabilmeleri için etkin ve yaratıcı iletişim kurmak
  • Müşterilerimizin yönetim kadrolarını işlerinin durumları hakkında bilgilendirmek ve işlerini geliştirmeleri konusunda anlamlı tavsiyelerde bulunmak
  • Etkin iletişimi teşvik etmek amacıyla kilit yönetim kadrosu ile olan ilişkilerimizi sürekli olarak ilerletmek, güçlendirmek ve müşteri sadakatini arttırmak
  • Ortaya çıkabilecek profesyonel, teknik ya da müşteri hizmetleri sorunlarının zamanında, karşılıklı saygı anlayışı içerisinde ele alınarak çözüme ulaştırıldığından emin olmak
  • Müşterilerimizden bizden almış oldukları hizmetler hakkındaki değerlendirmelerini düzenli olarak istemek
  • Hizmet ücretlerimizi, sunduğumuz hizmetlerin kalitesi ve üstlendiğimiz sorumluluklar gözönüne alındığında, müşterilerimizce makul ve adil olarak algılanacak şekilde belirlemek